вівторок, 9 грудня 2014 р.

Солодкий декор до свят

До нас на Миколая прийдуть гості, але я готуюсь до нього вже. Запланувала солодкий стіл, прикупила новорічні силіконові формочки і вперед. Сьогодні зайнялась солодким декором.
Покажу і розкажу як я робила Діда Мороза з мастіки.
Я викорисала такий силіконовий молд:



Важливо було змащувати форму (я це робила звичайною соняшниковою олією без запаху), бо так мастіка прилипає.


Для Діда Мороза я використовувала три кольори: білий, червоний та тілесний.


Для окраски використала барвники-пасти фірми Sugarflair CHRISTMAS RED (чевоний різдв'яний) та  PEACH (персиковий).


Складність в роботі з такими молдами в тому, що потрібно поєднати декілька кольорів у чітких межах і зробити маленькі деталі.
Мені дуже допоміг ось такий інструмент:


З одного боку він ширший, а з другого - тоненький, аж гострий. Під час роботи вже інтуєтивно відчувала яким боком краще. Руки та інструмент змащувала злегка картопляним крохмалом, щоб мастіка не прилипала до рук (це важливо в той момент, коли маленькі деталі вже зроблені, а наступний шар мастіки може потягти їх і все доведеться робити знову).

Почала я з білої мастіки: одна брова, борода і окантовка шапки. 


Далі зробила лице дідусеві, використавши мастіку тілесного (персикового кольору).


І завершила все червоною шапочкою.



Зігнувши молд, лице Діда Мороза саме акуратно випало. Вийшло все дуже симпатично. Очі намалювала чорним харчовим фломастером.


Мені дуже сподобало працювати з цим молдом, що я перейшла до іншого і зробила ще новоріних прикрас.


Дуже гарненькі і милі носочки вийшли (вони крихітні - 1,5 см) із сніжинками та ялиночками.

Немає коментарів:

Дописати коментар