вівторок, 16 грудня 2014 р.

Новорічне печиво, або продовжую підготовку до св'ята

В моїх найблищих планах (у день Св. Миколая) зробити солодкий стіл.

Так як часу в останній день буде бракувати, тому роблю що можу наперед.

Додаю примітку! (22.12.14) Прийом не спрацював, айсінг по цьому рецепту не застиг, навіть за 2 доби, і (чомусь я про це забула, хоча розмірковувала) я не змастила папір для випічки будь-яким жиром. Все прилипло і не відчипилось. Буду продовжувати працювати в цьому напрямі! Це не перше декороване мною печиво, але рецепт новий і технологія заготовок не випробувана. Фото звіт внизу повідомлення.

Сьогодні 16.12.14 зробила заготовки для печива сніжинки. Зараз вони підсихають.

 



Все, що мені залишиться зробити - це спекти свіженьке печиво і з допомогою айсінгу (королівської глазурі) прикріпити заготовки до печива.

Її рецепт простий (на 6 великих і 12 середніх сніжинок + ще залишилось для декору зверху до завтра).

Королівська глазур (Айсінг)

1 білок великого яйця
225 г цукрової пудри
будь-який ароматизатор (я взяла Амаретто, пахне мигдалем)

Обов'язково просіяти цукрову пудру. Влити у неї білок та декілька крапель ароматизатору.


На малій швидкості міксера змішати все до однорідної консистенції. Потім збільшити швидкість і взбити 2-3 хв. Якщо суміш загуста і не взбивається - потрібно додати декілька крапель води.


Далі потрібно вкрити айсінг харчовою плівкою, щоб він не пересихав (покривати потрібно поверхню айсінгу).

Завчасно я намалювала свої сніжинки, використовуючи формочки, з допомогою яких буду робити печиво.


Щоб заготовки вийшли рівненькі, я закріпила папір з малюнком на рівній дошці. Поверх прикріпила на скотч папір для випічки.


Лінії (контури) я робила з густої та пластичної глазурі, я ще трошки додала води і все гарно розмішала.  Використовувала кондитерську насадку з круглим отвором №3.


Почекала поки підсохнуть.
Щоб заповнити айсінгом серединки, розбавила його водою до рідшої консистенції. Я використала насадку № 7 (круглий, але ширший отвір). Треба було обережно видавлювати і слідкувати, щоб не капав айсінг з насадки. Ледь вологим пензликом я рівномірно розприділила айсінг по всій необхідній поверхні.



Завтра я додам деталей зверху, щоб вигляд був завершеним.

Деталі не були додані по причині прилипання моїх заготовок до паперу. Фото-результат:


Маю ще декілька ідей, буду їх опрацьовувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар