вівторок, 30 грудня 2014 р.

Фен і шоколоданий торт. Панна котта



Продовжуючи свою статтю про шоколадний торт Захер з Панна коттою, хочу сказати про останню, що вперше я почула про цей вершковий десерт також із Мастер-шефа.

З усіх рецептів я зробила свій, бо вершків у мене було 0,5 літри, а отже:


Панна котта з апельсиново-мускатним ароматом

500 г вершків 10 %
90 г цукру
9 г желатину
30 г амаретто (лікер)
великі шматки цедри з 1 апельсина

Приготування
Розділити вершки у три ємності відповідно по 125, 250 та 125 г.  
Перші 125 грам вершків розігріти на вогні, додати в них желатин та розчинити його, зняти з вогню та дати охолонути.


В частину з 250 грам вершків додати цедру апельсина (гарно помити апельсин перед тим як зрізати цедру).


Довести до кипіння, але не кип'ятити. Зняти з вогню, витягнути цедру.
Я одразу не ризикувала, і дала спочатку лише 3 шматочки цедри, їх було замало - було ледь чути, та взагалі не було чути апельсином.
Тому я знову додала цедру - всю яка вийшла з 1 апельсину.

Останні 125 грам вершків взбити з цукром та лікером до появи великих бульбашок.


Я обрала насадку вінчик, трошки розхляпало ті вершки, бо вони рідкі були, але то нічого :)

Форму для застигання панна котти я обала ту ж саму, в якій пекла корж торта Захер (24 см).
Я застелила її харчовою плівкою, бо боялась, що панна котта пристане до форми.


Тепер важливий момент. ОБОВ'ЯЗКОВО процідити вершки із желатином, щоб крупинки, які не розчинились, були усунені.

Влити в апельсинові вершки проціджені вершки із желатином та солодкі взбиті вершки. 


Перемішати. Залити суміш у підготовлену форму.


Як видно з фото, панна котта рідкої консистенції.
Я поставила застигати її на ніч у холодильник, але коли через 2,5 години у мене з'явилась нагода заглянути до неї, то вона вже застигла гарно.

Як збирала торт, який був його смак та як приготувати смачну шоколадну глазур і кисло-солодкий соус із вишні напишу наступного разу. А-а, так і напишу для чого я використала свій фен!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар