понеділок, 12 січня 2015 р.

МК Орхідея цимбідіум з мастіки

З НОВИМ РОКОМ та Різдвом Христовим!

Нарешті я знайшла трошки часу щоб привітати всіх зі святами. Від щирого серця вітаю усіх! Бажаю, в першу чергу, мирного неба над нашими головами. Хай в цьому році всім щастить! І ще бажаю багато любові та тепла від близьких, друзів та родини!

Христос народився!
Славимо його!


Я сьогодні завітала на цю сторіночку свого блога з подарунком. Це те, що я вже вмію і що, наголошую!!!, навчилась сама. Тому, якщо ви дуже захочете, тоді у вас неодмінно все вийде. Сьогодні покажу вам те, як я роблю орхідею цимбідіум з цукрової пасти.

Починаю я, як завжди, із замісу кольору. Мені потрібні білий та оливковий.
Оливковий колір я зробила поєднуючи три барвника: зелений, жовтий та хакі. Замішую доти, поки мені не сподобається. В цьому для мене не має правил, квіти завжди виходять різні, під мій настрій.


Тепер переходимо до серединки, яка називається  у орхідей колонкою. Насамперед, потрібно зробити загин-петлю на кінці дроту № 24 з допомогою плоскогубців. Далі треба зробити конусоподібну основу з білої мастіки, розміром як перший згин на вирубці (так як на фото нижче).


Тепер дріт трошки згинаємо на кінці. Основу пальцями рук робимо трикутною, але не розтягуємо її по довжині.


Злегка змащуємо дріт яєчним білком і насаджуємо основу на дріт. Має вийти ось так - із заокругленим кінцем.


Далі використовуючи два інструменти, що зображені на фото нижче, чорним - робимо заглиблення (з внутрішньої сторони згину), а інструментом з маленькою кулькою - більш глибокий канал.


Тонкішим боком чорного інструмента робимо два рівних заглублення на кінці нашої основи.
Вся ця радість має гарно висохнути.
Порада!!! Робіть їх завчасно, маєте вільну хвилинку - робіть. Вони не займають багато місця, їх можна помістити у невелику коробочку, аж поки ці основи вам не знадобляться.

Продовжила робити я наступного дня, бо моя вільна хвилинка була дуже маленькою.
Робимо ГУБУ орхідеї.
На дощечці, до якої не прилипає мастіка, розкатуємо тоненький її шар з допомогою акрилової скалки.

Вирізаємо губу для орхідеї такою металевою вирубкою.


На спеціальному щільному маті з допомогою інструменту з великою кулькою на кінці утоншуємо краї губи.


А на мягкому паралоновому маті цим же інструментом ще раз проходимо по контуру і вже маленькою кулькою проводимо від країв до центру.


Тепер з'єднуємо гарно висушену основу (колонку орхідеї) з губою. Змащуємо краї до першого згину яєчним білком.


Акуратно приклеюємо так, щоб заглублення на основі (колонці) було в середині.


Підсушуємо, найкраще цілу ніч, разом із пелюстками, про які я напишу в наступній статті.


Немає коментарів:

Дописати коментар