середу, 21 січня 2015 р.

Смачна шоколадна глазур та вишневий соус



Продовжуючи статтю про "Фен та шоколадний торт", пишу рецепт шоколадної глазурі, якою покривають торт Захер.


140 г чорного гіркого шоколаду
3-4 ст. л. молока
10-15 г вершкового масла

Приготування:
Розплавити шоколад на паровій бані, або як роблю це я - у мікрохвильовці. Час від часу помішую і знову нагріваю до повного плавлення.


Додати до шоколаду молоко і гарно розмішати.


В кінці додати шматочок масла і ще раз розмішати.


Наносимо глазур на торт кондитерською лопаткою.


!!! Ось і розкрию таємницю використання фену. Коли наносиш глазур на торт, то вкінці вона застигає і не має змоги зробити якісь поправки - шоколад стає матовим, а має бути блискучим. Тому я розрівняла де змогла, а потім гарячим повітрям з фену нагріла поверхню шоколадної глазурі. Шоколад підплавився і дав потрібний блиск. Тому я думаю, що гаряче повітря: чи то з фену, чи то з парочисти, допоможе при роботі з шоколадом, коли деталь готова, але через неправильну технологію приготування став матовим!!!


Коли я на етапах приготування куштувала корж, панна котту, шоколадну глазур, то думала, що торт вийде засолодким, тому зготувала соус з вишні.

300 г вишні
1 ч. л. крохмалу
0,5 стак. води
50 г цукру
лимонна кислота в гранулах

Приготування:
Розчинити крохмал у воді (в жаростійкій ємності).


Додати цукор та вишню. Поставити на вогонь.


 Довести до кипіння та проварити 8-10 хв.


Спробувати на смак, якщо вам потрібний кисленький соус, додайте декілька гранул лимонної кислоти, а якщо потрібен солодкий, то додайте цукру. Все пробуйте на смак, щоб не переборщити. Остудити.
Ось таким я пробувала його.


Мої враження:
  • корж сухуватий
  • панна котти явно замало, але вона смачна і не надто солодка
  • глазур смачна і тверденька
  • соус гарний і на смак, і на колір
Тому порада така, поменше коржа, побільше панна котти. І можливо, тоді вийде пристойний десерт.





Немає коментарів:

Дописати коментар