вівторок, 13 січня 2015 р.

МК Орхідея цимбідіум (частина 2)

В першій частині я описувала як я роблю колонку та губу орхідеї. В цій частині піде мова про пелюстки. Їх є два види: сепалії (3 шт) та петалії (2 шт).


Щоб зробити пелюстку, розкатуємо тонким шаром мастіку на спеціальній дощечці акриловою скалкою. Як видно на фото нижче, дощечка має заглублення, в які дальше ми будемо пропихати дріт.



Акуратно від'єднуємо мастіку і перевертаємо, для того щоб було чітко видно лінію для дроту. Рівно вирізаємо, в даному випадку (на фото нижче), пелюстку петалію.


Робимо 2 петалії і 3 сепалії. Я кладу пелюстки під плівку, щоб вони не пересихали.


Далі проводимо з кожною пелюсткою одинакові маніпуляції. Утоншуємо краї пелюстки з допомогою інструменту з кулею та розгладжуємо лінію посередині, залишаючи невелику частину для дроту.

На мягкому паралоновому маті гарно розрівнюємо краї пелюстки.


Змазуємо край злегка зігнутого на кінці дроту яєчним білком. Якщо забагато нанесли, то краще промакнути салфеткою. Акуратно, тримаючи пелюстку між великим та вказівним пальцями, пропихнути дріт в пелюстку. 


Тепер потрібно надати чітку текстуру, як у справжньої квіточки. Для цього я використовую силіконовий вайнер. Кладемо пелюстку на одну частину вайнера і закриваємо другою зверху. Обережно притискаємо. Краще попередньо трохи змащувати вайнер картопляним крохмалом, тоді пелюсточка легко від'єднається від вайнера і вся ваша робота буде збережена. В іншому випадку дріт вилізе з пелюстки, коли ви будете її виймати.


Для того щоб пелюсточка прийняла гарну зігнуту форму, її потрібно дуже добре висушити у бідь-яких ввігнутих поверхнях. Я використовую ось такі формочки. Як видно на фото нижче, я  де-не-де надала краям пелюсток хвильок. Це можна зробити зубочисткою чи, як я це роблю, тоненькою акриловою палочкою. Просто підпихаємо під пелюстку і забираємо паличку. Хвилька залишається і в такому стані пелюстка висихає. Я просушую не менше 12 годин перед фарбуванням і збором квітки.


Немає коментарів:

Дописати коментар