вівторок, 23 грудня 2014 р.

Капкейки на свято та новорічне печиво

Як я і думала, часу мені буде бракувати. 18 грудня я цілий день пекла, було багато заплановано, але я не все зробила. 
Я спекла 2 види капкейків (рецепти Марти Стюарт, взяла на блозі  julycupcakes): дуже шоколадні - на фото нижче - та білі капкейки.


Я спекла корж для кейк-попсів, їх так і не зробила (не було ні часу, ні вже сили).
Я спекла різдв'яне печиво - рецепт напишу нижче. Рецепт я вже і не згадаю де взяла, давно це було - 4 роки тому, саме тоді я і декорувала своє перше печиво айсінгом.


Різдв'яне печиво СНІЖИНКИ
(на 12 великих та 16 середніх сніжинок)


75 г меду
35 г цукру
38 г вершкового масла
1 пакетик ванільного цукру
1 яйце
235 г борошна
1 ч. л. розрихлювача
СПЕЦІЇ (на любителя) по шіпці кориці, кардамону, молотої гвоздики та імбирю
Я додаю лише корицю

Приготування
Розігріти духовку до 160 °С. Застелити форму папером для випічки. 
Мед, цукор, масло, ванільний цукор помістити у жаростійку ємність. 


Нагрівати на невеликому вогні постійно помішуючи поки суміш не стане однорідною.


Трохи охолоджуємо, додаємо спеції та яйце і все гарно перемішуємо.
Просіяне борошно та порошок для випічки з'єднуємо і вводимо у цю медову суміш. Вимішуємо мяке тісто і загортаємо у харчову плівку.


Рекомендується на 2 год у холодильнику потримати, але я іноді пекла одрузу.

Тісто я розділила на 2 частини. Одна була у холодильнику, а з іншої я вирізала печиво, ось такими вирубками, які я купила всього за 15 грн в Китаї, ще до Майдану. Дуже гарно зроблені з твердого металу.


Так як в склад тіста входить порошок до випічки, а я мала намір декорувати печиво айсінгом (який у мене не получився, прочитати про це потрібно тут: http://yakymivalona.blogspot.com/2014/12/blog-post_16.html), то я проколола все печиво виделкою, щоб воно сильно не підросло, але було смачним та м'ягким.


Випікати 7-15 хв, до дуже легкого рум'янцю.



Все було дуже смачним! 

Немає коментарів:

Дописати коментар